Akut Tandlæge Tid? Ring til Tandlægen på Frederiksberg.

Akut brug for en tandlæge?

Warning: Use of undefined constant cf - assumed 'cf' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /var/www/verdensbedste.dk/tandlaegefrederiksberg/wp-content/plugins/embedit-pro/embed-it-pro.php on line 95

Warning: Use of undefined constant snippet - assumed 'snippet' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /var/www/verdensbedste.dk/tandlaegefrederiksberg/wp-content/plugins/embedit-pro/embed-it-pro.php on line 103

Akut Tandlæge

Har du brug for en akut tandlægetid? Så ring straks til os på 88 16 96 00

Vi får dig smertefri!

Det at have tandpine eller smerte i tænderne, er meget pinefuldt og yderst ubehageligt! Det er en af de mest ubehagelige typer smerter man kan forestille sig, derfor vil vi forsøge at få fjernet smerterne hurtigst muligt.

Akut tandlæge indenfor åbningstiden

Står du og har brug for en akut tandlægetid, så ring til os omgående på 88 16 96 00 eller bestil tid online. Vi vil så vidt muligt forsøge at finde en tid til dig på dagen, eller den efterfølgende dag, så du hurtigst muligt kan komme af med dine smerter.

Udenfor åbningstiden

Du kan se vores åbningstider her.

Har du brug for en tandlæge udenfor vores åbningstider, henviser vi til Københavns Tandlægevagt på Østerbro, som har følgende adresse:

Oslo Plads 14, 2100 København Ø, Telefon: 35380251 – www.tandvagt.dk

Behandlingen

Når du kommer ind på en akut tid, vil vi kun koncentrere os om det problem, der får dig til at have ondt og sørge for at få dig smertefri.

Det kan nogle gange være nødvendigt med et røntgenbillede, for at klarlægge, hvad der er årsagen til smerterne. Det er ikke altid muligt at gøre behandlingen færdig ved første besøg, og det kan derfor være nødvendigt med en ny tid.

Nogle patienter kommer kun, når det gør ondt. Akutte tandproblemer gør ofte meget ondt og kræver tit en dyrere behandling. Vi anbefaler derfor, at du går regelmæssigt til tandlægen, så eventuelle tandproblemer bliver opdaget i tide.

Er du bange for, at behandlingen gør ondt, skal du vide, at vi tilbyder smertefri behandling.